My Corner Of The World
Om allt och ingenting.....
2012-09-16 09:52 My Corner Of The World
Ja, denna helgen bjöd inte på något vidare fotoväder, så idag får det bli lite gamla bilder.
Ha en underbar Söndag alla människor! =) läs mer..
Läst 9055 ggr | 10 kommentarer.
Läst 9055 ggr | 10 kommentarer.
2012-06-27 06:01 My Corner Of The World
Tänk att något så enkelt som droppar kan vara så otroligt vackert!
Igår växlade vädret så ofta att jag aldrig sett på maken! Ena stunden sol, sen störtskurar med åska, femton minuter senare ... läs mer..
Läst 8604 ggr | 10 kommentarer.
Läst 8604 ggr | 10 kommentarer.
2012-05-01 08:12 My Corner Of The World
2012-02-07 19:42 My Corner Of The World
"Även i de djupaste mörker kan man finna ljus"....
Ha en fin kväll alla! läs mer..
Läst 7006 ggr | 11 kommentarer.
Läst 7006 ggr | 11 kommentarer.





